クローンのSSDから音が出ない

元のハードドライブのクローンを新しいSSDに作成したときにサウンドにだけ問題がある場合は、ブータブルレスキューメディアでクローンを作成し直さなくても、この問題を解決できる手順があります。以下に、Windows® 10向けの手順を示します。 

  1. デバイスマネージャーを開きます([Windows]ボタンを押して[X]を押し、[デバイスマネージャー]を選択)。
  2. [システムデバイス]を展開し、エラーになっているサウンドデバイス(黄色または赤色の感嘆符が付いているデバイス)を検索します。

 

  1. 右クリックして[プロパティ]を選択します。
  1. ドライバー]タブを選択します。
  1.  [ドライバーの更新]を選択します。
  1. コンピューターを参照してドライバーソフトウェアを検索]を選択します。
  1. Select 'Let me pick from list of available drivers on my computer'
  2. It should quickly return with a list of drivers.
  3. Select your sound card driver and complete whatever prompts appear
  4. Within seconds, there should be a new item in the Device Manager listed as 'SOUND, VIDEO and GAME CONTROLLERS' and the speaker in tray (bottom right) will now be functional.

If these steps do not fix the sound issue, or you do not have the options listed in this guide, please contact us directly and we would be happy to help further.  

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